***دختری از جنس غم***







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم هوای تو را کرده

دلم هوای تو را کرده

قلمم را از تو نوشتن پر میکنم

و از دلتنگی برایت مینویسم

به یاده شبی می افتم که از عاشقی گفتیم

دلم می خواهد به سوی تو بیایم

اما تو را کجا می توانم پیدا کنم

در دل شبهای سرد وبیقرار

در چشمان یک عاشق همیشه مضطرب

یا در یک واژ سلام ساده

دلم میخواهد برایت نامه بنویسم

تو نامه هایم را بخوانی

وجواب نامه ها را به نشانی غریب دل بفرستی

ای کاش می توانستم تمام تنهاییم را برایت معنا کنم

ای کاش می توانستم همیشه از تو بنویسم

می ترسم از روزی که نتوانم بنویسم

و دفترم خالی بماند وپر از حرفهای ناگفته

میترسم نتوانم بنویسم و دیگر طپش قلبم شنیده نشود

دوباره شب دوباره این دل بیقرارم

دوباره یاده حرفهای تو که روی دلم نقش بسته

دلم میخواهد همه دیوارها پنجره شوند

تو را در میان چشمانم ببینم ...

دوباره شب دوباره تنهای و قلمی که

با این همه دلتنگی هم پر نمیشود

دوباره شب دوباره یاد تو که دل بیقرار را بیدار نگه میدارد

دوباره شب دوباره تنهایی دوباره سکوت

دوباره من و دلتنگی و یک دنیا خاطره...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط somayeh در 14:54 | |